Niespodzianka- farewell party!

1

26/02/2014 - autor: mittnorge

-Nie, nic nie będę robić na pożegnanie. Za dużo zachodu, nie mam czasu ani kasy, zresztą niedługo wpadnę do Polski. Poza tym i tak nikt nie przyjdzie!

Tak odpowiadałam na pytania czy zrobię jakąś imprezę pożegnalną. I naprawdę nie miałam tego w głowie. Na szybko spotykałam się z przyjaciółmi w kawiarni, jednak im bliżej wyjazdu tym mniej czasu i ostatecznie miałam już nie zobaczyć się ze wszystkimi.

Piątek. Od paru dni pakuję wszystkie manatki a to co zostaje w Polsce to do kartonów i dalej na przechowanie. Wiadomo, ostatnie dni przed wyjazdem są wyjątkowo szalone. Jestem już zmęczona i zestresowana, mam ochotę jedynie na trochę więcej snu. No i wpada po te moje kartony Mój Książę i mówi, że spotkał moją kumpelę i żebyśmy skoczyli na pizzę do jej knajpy. Niezbyt miałam ochotę, ale nalegał. No dobra, ale najpierw musisz mi pomóc z tymi kartonami! I biedak latał z wielgachnymi pudłami wte i wewte. W końcu po godzinie mogliśmy iść na pizzę. Z daleka już widzę, że w restauracji ciemno, myślę więc, że chyba zamknięte. Ale dostrzegam w środku ludzi, więc ok, wchodzimy. I dalej było już jak w filmie- zapalają się wszystkie światła i wszyscy coś krzyczą i się śmieją a ja zamarłam. Nie mogłam w to uwierzyć! Skąd żeście się tu wzięli?! Przecież nawzajem się nie znacie! I Mój Książę też nie wszystkich znał! I ile wam zapłacił żebyście przyszli 😉 ?! O matko, jakie wspaniałe prezenty! Pluszaki, książki, herbatki, kubki, bluzka z napisem I ❤ Gdańsk, kurs norweskiego na płytce, itd. … Impreza trwała do 3.30 nad ranem. A ja, gwiazda wieczoru, spędziłam ją bez makijażu, z kołtunem na głowie i w piżamie ufajdanej pastą do zębów, bo na pizzę miało być na chwilkę a potem do wyra 🙂

To będzie jedno z najmilszych wspomnień, które będę pielęgnować w Stavanger. Do którego przyleciałam dzisiaj w południe 🙂

Obrazek

One thought on “Niespodzianka- farewell party!

  1. salaga pisze:

    Super niespodzianka! Zawsze to przyjemniej wiedzieć, że tyle ludzi będzie za nami tęsknić 😉
    Pozdrawiam
    Agata

Skomentuj

